Pelembagaan Etos dan Prinsip Pemasran Pariwisata yang Bertanggungjawab ( Responsible Tourism Marketing)

Laksaguna, I Gusti Putu ( Ketua Tim Penyusun) and Dewi, Ike Janita ( editor) (2010) Pelembagaan Etos dan Prinsip Pemasran Pariwisata yang Bertanggungjawab ( Responsible Tourism Marketing). Kementerian Kebudayaan dan Pariwisata Republik Indonesia. ISBN 978-602-8533-42-3

[img] Text
Pelembagaan etos dan prinsip pemasaran pariwisata yang bertanggungjawab.pdf

Download (18MB)
[img] Text (Hasil Penilaian)
Review Pelembagaan etos dan prinsip pemasaran pariwisata yang bertanggungjawab (responsible tourism marketing).pdf

Download (950kB)
Item Type: Book
Subjects: H Social Sciences > HY Management
Divisions: Faculty of Economics > Department of Management
Depositing User: Y. Etik Supriyanti
Date Deposited: 09 May 2022 04:06
Last Modified: 09 May 2022 08:01
URI: http://repository.usd.ac.id/id/eprint/42542

Actions (login required)

View Item View Item