Diagnosis kesulitan belajar dan pembelajaran remedial untuk siswa kelas VIII B SMP Institut Indonesia dalam memecahkan masalah garis singgung lingkaran dengan model pembelajaran Numbered Heads Together (NHT) tahun ajaran 2016/2017

Handayani, Mita (2017) Diagnosis kesulitan belajar dan pembelajaran remedial untuk siswa kelas VIII B SMP Institut Indonesia dalam memecahkan masalah garis singgung lingkaran dengan model pembelajaran Numbered Heads Together (NHT) tahun ajaran 2016/2017. Skripsi thesis, Sanata Dharma University.

[img]
Preview
Text (Abstract)
131414059.pdf

Download (378kB) | Preview
[img] Text (Full)
131414059_full.pdf
Restricted to Registered users only

Download (20MB)
Item Type: Thesis (Skripsi)
Subjects: Q Science > QA Mathematics
Divisions: Faculty of Teacher Training and Education > Department of Mathematics Education
Depositing User: Y. Etik Supriyanti
Date Deposited: 09 Aug 2017 03:32
Last Modified: 09 Aug 2017 03:32
URI: http://repository.usd.ac.id/id/eprint/11915

Actions (login required)

View Item View Item